Tillbaka

Nu är jag tillbaka här på bloggen. Det blev visst en lite ofrivillig paus då mitt internet inte fungerade i skolan idag. Sånt är livet ibland. Helgen var helt galet bra! Var på en jätterolig fest i lördags och hade verkligen the time of my life! Kan inte minnas när jag hade så roligt senast. Jag citerar Fredrik: "Det var typ klappa-händerna-roligt hela tiden"

Nu är jag i alla fall nätt och jämt tillbaka i verkligheten med massa inlämningar och jobb och saker att stå i. Det är mycket nu innan sommarlovet kickar igång... (för den som har lyxen att kunna vara ledig, läs: inte jag).

Ps. Blev mest en himla massa osmickrande bilder av mig i lördags men om jag hittar några som är ok så lovar jag att bjussa på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback