Sunshine



Precis hemkommen från jobbet. Det var verkligen fantastiskt roligt att jobba idag. Gick riktigt bra så jag hoppas min underbara boss är lite stolt över mig nu. Nu är jag ledig resten av helgen och solen skiner som aldrig förr. I like!

Ikväll får vi gäster. Här ska det grillas aborre. Mumma! Innan dess ska vi till sjukhuset och hälsa på en anhörig. Nu väntar jag bara på att karln ska komma hem från jobbet. Gärna iklädd uniformen (brandman..grr)

Trevlig helg allesammans!

(på mig, t-shirt DIY H&M, jeans Åhlens (lovar att gylfen är stängd), skinnjacka från H&M, jeanskrage från BikBok. armband Glitter)

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Finaste du, grymt snyggt!



HA en underbar lördag!



//



www.alexandrastyle.se

2009-05-16 @ 19:02:15
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback