Gårdagen

Gick upp tidigt för att ta mig till Linkan för föreläsning. Käkade på golfklubben vid Campus. Vilken idyll! Grymt fint och riktigt trevlig uteservering i solskenet men blick över de perfekta gräsmattorna.

Åkte till Tornby och hämtade en bil jag skulle köra hem till Nyköping. My god! ATT jag vill ha den där bilen!! Så underbar att köra (är iofs inte speciellt bortskämd med att köra vrålåk men iaf). Kom tillbaka till skolan och jobba med grupparbete för att sedan gå på möte vid 17. Skjutsade hem Jansson i bilen. Hans min var helt priceless när han satte sig i bilen...
Jag vet, jantelagen hit och dit, men bara för en dag,  för igår, var jag stolt vill jag lova :-)

(Update: Den som har ett tränat öga kanske ser att det är en 730)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback