Releasefest

Min vän F är/var (tjänstledig) regionschef på Bikbok och hade fixat två biljetter till mig för releasefesten för Amanda Bergs kollektion idag. Nu sitter jag i en minibuss med 15 tjejer påväg till Sälen (ursäkta tjatet), så jag ska väl inte klaga men gah(!) vad roligt det hade varit och gå på festen!

Jag har inte sett så mycket ur kollektionen men det lilla jag sett var helt klart lockande. Denna jeanskrage är jag mycket sugen på. Måste springa in och kolla efter den i butik när jag kommer tillbaka, så får vi hoppas att ingen annan hunnit före.

Någon som råkar veta prisklass på kollektionen?

(Bild lånad från Amanda Berg)


Kommentarer
Postat av: Denise

Många viljor som ska fram om de e 16 starka tjejer med :p



Snygg jackan var :)

2009-03-12 @ 14:24:05
URL: http://denisegk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback