Save me and i will save you

Marc Jacobs - Save me and I will save you - Elin Kling
Detta Marc Jacobs armband har ju varit i ropet ett tag... Eller ja, det var ju ett tag sen nu, men jag gillar det verkligen fortfarande. Egentligen är det lite konstigt att jag inte tog mig för och beställde ett redan då, för säkert 1½ år sedan. De finns både på Tradera och Ebay och ska jag vara helt ärlig så lutar det nog mer åt att jag beställer från Ebay. Där hade de istället med texten For you, forever på latin, vilket faktiskt tilltalar mig mest av de olika jag sett. På bilden (från tradera)visar Serva me serva bote - Save me and I will save you.

Kommentarer
Postat av: Natalie

De är så snygga :)

2009-03-12 @ 19:27:16
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback