Ormskinn

Vad tänkte jag när jag gick in på Gina Tricot igår? Antagligen tänkte jag inte alls... Jag skulle ju vara hemma och plugga. Istället hittade jag förfärligt (läs: underbart) mycket fint. Jag ville köpa halva butiken, vilket är väldigt olikt mig när det kommer till Gina Tricot. Tog mitt (tillfälligt svaga) förnuft till fånga och gick därifrån utan att köpa något. Snart, en rik och fin dag, ska jag gå dit och slänga fram Visakortet och spendera! Jag längtar redan!

Hittade bland annat dessa fina väskor för 149 kronor styck. Mycket tjusiga.
Hittade även en mängd fina baslinnen och t-shirtar med fina dealjer som fickor, struktur och urringning, ett par riktigt läckra tights med lackdetaljer, en tunn tröja i petroliumfärg... ja, listan skulle kunna göras lång. Kika in där vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback