Torsdagsnöje

Strax är jag klar på jobbet. Svettigt på kontoret idag!

Idag har jag surfat på ringar och inredning. Jag önskar jag hade ett eget kontor. Vet inte riktigt vad jag skulle jobba med på mitt kontor men vad fint man skulle kunna få det! På blocket och bloggar kan man drömma sig bort otroligt långt.

Nu ska jag hem och städa lägenheten. Eftersom dammsugaren är trasig så kom karln på att vi ska våttorka lägenheten ren. Det måste ju vara hans uppgift? Det verkar ju vara ett jobbigt projekt. Jag planerar att vika in kläder i garderoben och sånt där som är lite roligare. Förhoppningsvis ska jag få upp lite grejor på tradera ikväll också... Har dragit på det ett tag nu men ikväll ska jag iaf hinna fotografera sommarkläderna. Återkommer med länk när de finns till auktion för den som är sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback