Newie


Wohoo! Nu är jag nästan ikapp med mitt bloggande (som tenderar att släpa efter lite från helgerna) Idag har jag på mig en helt ny ensembel. Jag kunde förstås inte låta bli att köpa de där chinosen från Åhlens. Med ett persentkort kostade de bara 100 kronor,(märk hur jag försöker övertala mig själv att jag varit duktig).

Igår hälsade Sandy och jag på Jenny som hade rensat ur sin garderob inför kommande flytt. MASSOR att fynda i. Tishan och sjalen fick jag med mig hem tillsammans med ett par converse en jacka och en Wesc-tröja. Jag gillar't.

Efter detta åkte jag och Emil iväg och badade i en helt fantastiskt sjö. Bergbotten, kvällssol, spegelblankt och säkert 24 grader i vattnet. Hur varmt och härligt som helst. I vanliga fall gillar jag havet bättre men den här sjön är på tät andraplats. Jag måste dra ihop vännerna och åka och bada och grilla där nån gång. Helt oupptäckt ställe verkligen.

Långt blev det, nu är min fikapaus slut så jag ska tydligen jobba istället :-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken vacker liten färgklick!

2009-07-10 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback