När tiden gärna får stå stilla


Underbar kväll igår faktiskt. Ville inte att den skulle ta slut. Hade fantastiskt roligt med mina absout bästa vänner. Idag är det förstås lite tyngre men det gör inte det minsta.

Igår när jag kom hem så lovade jag mig själv att jag skule börja springa idag. Vi får se hur det går. Jag har ju hört den här förrut... Kanske kanske (kanske kanske kanske kanske kanske) kommer motivationen. Här ska det shapeas! (oproportionerligt nöjd med min böjning av ordet).

Nu vöntar söndagsmiddag hos föräldrarna. Så skönt att få sätta sig vid ett dukat bort. Heaven!

Kommentarer
Postat av: sandy

som om det inte fanns en morgondag :)

2009-07-19 @ 21:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback