.: Rachel Zoe :.

Jag antar att jag tidigare haft förutfattade meningar om Rachel Zoe. Antagligen för att många av hennes kunder varit så pinnsmala, men jag måste erkänna att jag helt klart ändrat uppfattning efter att ha kollat på hennes program The Rachel Zoe Project. Hon verkar grymt ambitiös och man blir otroligt inspirerad!

Detta halsband som hennes assistent Taylor har på sig i avsnitt två är riktigt läckert. Schysst att ha det som henne till en i övrigt slapp outfit. Likt detta halsband som jag bloggade om för ett tag sedan från Asos. Kanske skulle man beställa det. Idag är ju sista dagen Asos har 10kr frakt till Sverige. Skynda fynda.


Alla avsnitt kan man se gratis här eller på bilden.









 

Kommentarer
Postat av: LEIA-MAJA

Har du kollat in t-shirten som finns hos Melba....den är ju snarlik weekday-varianten....om den nu finns kvar vill säga....om inte så är det ett tips att du hoppar in å kollar så snabbt som möjligt:)



Kram å godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback