Today is monday


Började veckan med en ytterst tidig morgon. Nu har jag käkat indiskt och ska precis sätta mig och jobba undan lite. Vädret är med mig idag. Detta är precis vad jag behöver vill jag lova! Sol! Sol! Sol! Har precis konstaterat att jag bara är i skolan två dagar till denna vecka. Riktigt skönt!

T H&M, Kofta Stockhlm MQ, Jeans Crocker, Halsband Glitter, Armband Guldfynd och Marc, Klocka Casio.

Psst... Bloxten råkade chocka koftan lite så den är inte så vit som den ser ut på bilden. I själva verket är den offwhite.

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

O, ursnyggt tjejen!



//



www.alexandrastyle.se

2009-04-07 @ 21:38:15
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback