Happy birthday

Nu ska jag ner och fixa några snabba ärenden på stan för sen ska jag ta en snabb fika med J som fyllde 26 i veckan. Har, enligt mig, världens bästa present så jag hoppas hon blir glad. Jag skulle helst roffa åt mig den själv men det går ju inte för sig.

Springer runt i min klänning som jag sytt själv förra sommaren men bara kommit till skott och använt en gång. Skam. Dags att damma av den nu helt enkelt. För övrigt så har jag gått helt bananas av solen här och är beredd att gå ut i jeansshorts och sandaler typ. Misstänker att omgivningen kommer snegla lite konstigt på mig eftersom det faktiskt bara är april. Man blir ju bara så ivrig att ta sommar på direkten liksom...
 
... ja, jag ska bara fixa håret lite först kanske ;-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

tack! din är inte så pjåkig den heller, jag gillar länkarna på sidan! :>

2009-04-24 @ 15:43:27
URL: http://dylikt.blogg.se/
Postat av: www.alexandrastyle.se

WOW vilken snygg klänning, WELL done!!



//



www.alexandrastyle.se

2009-04-24 @ 21:16:02
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback