Wednesday

De senaste dagarna har jag mest sprungit runt i fulkläder (overall) så har inte varit så mycket att visa upp. Vi var dock tvungna att ha kläderna på oss då vi skulle fotograferas för en tidning i skolan som kommer ut lagom till sommaren. I och för sig är det jäkligt skönt att inte behöva bry sig så mycket om hur man ser ut ibland. 

Idag började dagen tidigt för mig. Redan 5:30 ringde klockan. Tortyr. Det är svårt att styra ihop något vettigt när man är så trött. Eftersom jag känner mig själv så är det ju lika bra att styra upp allt sånt innan man går och lägger sig. Idag är schemat späckat med övningar i skolan och sen direkt hem för jobb. När jag kommer hem ska jag försöka knäppa av en bild innan jag ger mig ut och springer, vilket jag får se hur det blir med. Fysiska aktiviteter brukar ha en tendens att vara det som först stryks från schemat när annat roligt dyker upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback