Världens bästa

Vi ska inte förlova oss ännu. (Jag börjar så för att undvika eventuella spekulationer), men idag hade jag namnsdag och vaknade med ett litet paket på huvudet. Han är lite kreativ min karl. Väldigt mysigt att få presenter på sin namnsdag. Jag gillar principen att ta alla tillfällen att fira.

Jag hade kollat på den här ringen tidigare men fattigt och sorgligt insett att min ekonomi absolut inte skulle klara av den kära saken. Jag kunde knappast bli gladare när jag öppnade paketet. I borstat och blankt silver. Världens bästa kille verkligen!

Nu ska jag bara byta storlek och sen ska ni få se den in action. Åh, jag vill ju ha den på mig nu!

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Åhh vad fin!!!



du har ny bild på din header va?!!! FIN!!



//

www.alexandrastyle.se

2009-05-17 @ 22:50:42
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: jenny

Vilken prins han är! Har han några vänner :p hojta!

2009-05-18 @ 19:10:18
URL: http://detvackra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback