Monday check

Pju.

Helgen har verkligen varit hård för min lilla kropp. Känner mig allt annat än utvilad, men nu är det nya tag! Veckan börjar helt galet hektiskt. Vet inte hur jag ska hinna med allt. Mycket fest är det också vill jag lova. Tisdag, fredag, lördag, söndag. Kommer jag överleva?

Sista dagen för deklarationen idag också. Varför är man alltid ute i sista sekund? Här satt jag och trodde att jag skulle få tillbaka en massa pengar. Icke sa nicke. Har en massa bilagor att fylla i och som vanligt skulle jag inte kunna vara mer förvirrad. Så sjukt komplicerat när man har noll koll på sina papper (... slår mig själv på fingrarna). Aja. Det lär väl lösa sig efter några timmar i telefon med pappa. Tur att föräldrarna finns. Vad hade man gjort annars?

Nog babblat. Nu kickstartar vi veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback