Topshop not

Det skär i hjärtat att behöva konstatera att den underbara kavajen från Topshop är för liten för mig (varför tog jag inte rätt storlek?)... så nu måste jag skicka tillbaka den. Såklart finns den inte längre kvar att köpa från hemsidan så nu får jag väl sätta mig här hemma och gråta en liten skvätt eller nått.  Gah, den är så fin!

Om det är någon av er läsare som är intresserade av den i storlek 8 (34) så får ni gärna maila på [email protected] innan fredag för då åker den tillbaka. (Jag säljer den för 700, jag betalade strax däröver, jag bjuder på frakt.)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så tråkigt den är ju svin snygg och ser ut att passa på men dne kanske sitter åt för mycket! Kram!

2009-03-25 @ 15:54:08
URL: http://eccomiqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback