Gårdagen


Puh! Vad helgen har gått fort. Jag har bara flängt runt hela helgen och har precis kommit hem från middag hos Emil. Hemma ser det ut som ett bombnedslag (verkligen!) och har precis kollat i kalendern och insett att jag måste gå upp 5 imorn. Hur ska det gå till? Ingen aning!

Detta är vad jag hade på mig igår när vi var hos några goda vänner och kollade på Sverige-Portugal. Koftan är från Ellos, tishan från H&M, jeans från Åhlens osv :)

Denna dag har jag varit på husvisning (inte till mig själv), storhandlat, varit på loppis och fyndat (visar senare i veckan), varit på sjukhuset och på middag hos E då förstås. En riktigt skön helg har det varit. Tyvärr hanns det inte med så mycket bloggning idag men imorgon ska jag förbereda med nya tag. Hoppas att inspirationen bara flödar då :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback