Att vänta till slutet av april...

... är så frustrerande. Jag funderar på om H&M är den enda webbutiken som kommer undan med så sjukt långa leveranstider. Om man beställer från, låt säga Ellos, så får man sina varor i regel efter bara några dagar. Borde det inte vara så?

Dessa ombloggade skor från H&M har jag beställt. Kunde inte avgöra om svart eller cremevita var snyggast så jag klickade hem båda. De kommer i slutet av april, vilket torde innebära att de sannolikt inte ens är producerade än. Jag blir så frustrerad även fast jag vet att jag sannolikt ändå inte kommer kunna använda dem förrän då ändå. Det roliga är att det kommer bli en riktig överraskning den dag de dimper ner i brevlådan. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback