River Island

Sprang på en bekant häromdagen med världens finaste väska. Nu har jag hittat den på RiverIslands hemsida och jag är mer än sugen på att klicka hem den. De fraktar inte till Sverige så det blir ju ett jäkla meck men kanske kan jag fixa´t ändå... Det gäller att networka till tusen :-)
På hemsidan hittade jag dessa två modeller och plötsligt blev det lite jobbigt. Det var den övre jag förälskade mig i (även om det känns sneakigt att kopiera någon man känner), men jag tror att det är den jag vill ha. Roligt med en färgglad väska och emblemet och kedjan är i guld, samtidigt har jag mycket silversmycken. Det är ju snyggt när man har en i övrigt färglös outfit. Äh, va tusan, jag får väl köpa en silvrig väska också kanske... efter lön då förstås. 30 pund får man lägga för skönheten.

Hur som helst, River Island har en hel del fint på sin hemsida. Kika in vetja!

Kommentarer
Postat av: Nelly

ja, både var ju riktigt fina. jag gillade nog den vita mer.. men brukar vara mer för färg vanligen.



gillar din header också, ny för mig. :)



trevlig midsommar! :)

2009-06-18 @ 14:40:46
URL: http://www.nellyat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback