Borta?

Ja ni undrar säkert var jag håller hus. Just nu är det sluttampen på skolan och som vanligt är det hur mycket som helst. Jag har helt enkelt inte haft tiden att blogga, eller i alla fall inte så fullhjärtat som jag vill. Jag har beslutat att ta lite semester efter min tenta imorn och kanske åka utomland en vecka. Min enda lediga tid på hela sommaren. Jag känner att bloggen får ta en liten paus så att jag får ladda mina krafter och komma tillbaka lika stark (om inte starkare) som vanligt. Tillbaka v 25 (ca 16 juni).

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Du förtjänar semester tjejen! NJUT!!



Kram



www.alexandrastyle.se

2009-06-05 @ 21:15:24
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: jenny

Nu är det dags att komma tillbaka! Saknar dig. Klarar inte det här längre. RING när du är hemma!

2009-06-14 @ 14:20:18
URL: http://detvackra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback