Forbidde to remember, terrified to forget


Igår såg jag Twilight. Alla har ju tjatat om hur fantastiskt snygg Robert Pattingson är och jag har inte riktigt fattat grejen, förrän nu! Herregud! Det är så vackert. Han är helt underbar. Jag vill bara se den om och om igen. Har googlat på honom hela morgonen. Kanske skulle man jobba lite också.... Nästa film (tack gud) kommer den 20 november. Har satt ett litet alarm på mobilen. I can't wait!

Förstår att jag framställs lite som Johan Palms stalker, jag lovar att jag kan behärska mig... (Om jag biter mig lite i läppen bara).


Kommentarer
Postat av: jenny

I'm with you! Hade inte fattat hela hajpen runt Herr Pattingson. FÖRENS jag såg filmen! OMG! Den är underbar! 20 nov kom. till. mig. fort!

2009-07-20 @ 12:13:06
URL: http://detvackra.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det känns verkligen som att jag måste se den där filmen. Jag är väl ensam i Sverige om att inte ha fattat storheten med både filmen och den så kallade snyggingen.

2009-07-20 @ 16:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback