Så trött



Igår blev det riktigt sent. Hade fullt upp med att måla J&Os bord och stolar. Väldigt fint blir det! Mycket renoveringsprojekt igång därhemma och det är roligt att kunna vara med och hjälpa till. 

Vi hann med att rensa i garderoberna lite också. J tyckte typ att jag var garderobs-Hitler. Jag tyckte jag var ganska snäll. Vi hade lite (läs: mycket) olika syn på vad man bör spara och inte. Jag tror i alla fall att vi båda blev nöjda till slut. Sen försökte jag pika till mig en klänning. Det gick sådär... Inte alls fult att tigga av sina vänner, ehm, jo. Läge att sluta med det tror jag.  Haha. Självklart med glimten i ögat.

Alla gårdagens roligheter orskade dock ett allvarligt minussaldo på sömnkontot. Min enda tanke just nu är när jag får gå hem och ta ett eftermiddagsnap. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för all hjälp, bordet är klart och jag har kommit en bit på väg med stolarna. Det kommer att bli så bra sen!

2009-07-22 @ 13:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback