.: Today :.



Vad skönt att sova ut hela morgonen. Vaknade efter 10. Idag har jag smygit mig ut för en fika med mina bästa vänner. Körde nästan samma kläder som hromdagen. Så mysigt och skönt. Pojkvännens tröja snodde jag också. Hann med en liten sväng på stan också, men nu är jag tillbaka. Dags att sätta sig och vara lite disciplinerat några timmar med plugg. På onsdag är jag fri igen!

♥ Rebecca

(Ps. Håller på att fixa designhjälp så snart ska sidan bli lite uppfräschad (grått, svart, vitt) Tror det kommer bli grymt! I can't wait! )


Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

WOW ursnyggt, hela du rockar och även hela din blogg, well done!



Bor???



Japp, lite foder i brallorna och det var toppen, hur bra som helst!!



//



www.alexandrastyle.se

2009-02-15 @ 18:34:28
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback