.: Second hand :.

Här kommer några av mina senaste secondhandfynd. Har en hel del på lager men vissa saker ska sys upp och fixas lite innan de får äran att fastna på bild.

Nu är det ju faktiskt så att jag hittat en väska på min favoritsecondhandaffär. Den är ju rätt lik Ted & Cole väskan. Lite fullproppad nu när jag måste bära runt på lagboken hela tiden men annars så är den perfekt för halvstora böcker och saker. Den kommer nog att bli välanvänd. Pris 20 kronor


Näsa fynd är denna lilla nyckelhållare som kommer bli perfekt för att slippa försöra displayen på mobilen. Pris 5 kronor


Och sist men inte minst kommer denna vackra sjal med spanska motiv på. Bilden gör den tyvärr inte riktigt rättvisa. Pris 15 kronor



♥ Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback