.: Weekend check :.

Nu är det mycket tjat om min tenta men snart är det över. I helgen blir det repetition och en hel del läsning. Jag börjar helgen redan ikväll med födelsedagskalas/middag hos C&C. (påminnelse till mig själv: Fixa present)

Eftersom det är alla hjärtansdag imorgon tänkte jag försöka ha det lite mysigt med pojkvännen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det löser sig nog. Lite kvalitetstid är viktigt när vi båda har så fullt upp med allting annat hela tiden. På söndag åker jag eventuellt ner till Linköping och försöker samla ihop den sista kunskapen inför tentan på tisdag.

Roligare än så blir inte denna helg, men jag hoppas på en ordentlig tentafest efter tentan. Det är dags att ta igen lite förlorad partytid!

♥ Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback