Fredag Weekend check

Äntligen var designen på plats. Ett jättestort tack till Jessica som hjälp mig och lyssnat på alla mina önskemål och pill hit och dit. Nu känns det ännu roligare att blogga!

Nu är det dags att ta helg! I helgen åker jag till Kungbergen och åker snowboard. Ska bli så underbart. Även om det inte är så stort så är det perfekt uppvärmning för Sälen senare i vinter/vår. Jag har laddat upp med lite inlägg så kika gärna in här även fast jag inte är hemma. Lite bilder därifrån kommer i början av nästa vecka helt enkelt. Bjuder på en gammal bild tills vidare.


Bild från Åre 2007. Finns det något bättre?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en sak kvar att fixa..när man trycker på mail to me..så kommer min mail upp åh om du kikar i kodmallen..så hittar du min mail där..ändra då bara till din..

2009-02-20 @ 09:41:16
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback