Rock


Tillbaka på jobbet efter en trevlig helg. I lördags dansades det ordertligt. Har träningsvärk i benen fortfarande (är jag så hemskt otränad eller dansade jag helt enkelt vansinnigt mycket?).

I söndags låg jag hemma i sängen och såg på gamla Harry Potter-filmer och bara tog det lugnt. Så skönt! Gick upp ur sängen vid 17:30 (oups!) och insåg att jag var tvungen att laga mat och plugga lite inför min tenta om en vecka. Hur gick det? Riktigt dåligt faktiskt. Slutade med att jag totalstädade vår lägenhet istället. Vilket iofs verkligen behövdes men men.

Idag ska jag nog sitta kvar på jobbet och plugga istället.... Kanske har lite bättre disciplin här. Jag hoppas det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback