Willa


Bild: Alexandras favoriter

Hon har då verkligen fått till det!

Kommentarer
Postat av: Nelly

oj, stackare! va jobbigt att stressa! jag håller med om att dygnet inte har tillräckligt med timmar.



ska du ha semester eller är det ngt annat du ska iväg på?



min dag har varit bra, eller jo. helt okej. jag har ringt viktiga samtal, sökt jobb och sorterat viktiga papper. nu sitter jag med blogglayouter. ska snart sova.



sov gott och var rädd om dig! :) kram

2009-08-10 @ 22:42:01
URL: http://www.nellyat.blogspot.com
Postat av: natalia

Sugen på ny bloggdesign? Gå då in på min blogg där jag har lagt upp en sprillans ny snygg design som du kan köpa för ynka 25 kr!



Smartish.blogg.se

2009-08-11 @ 14:59:49
URL: http://smartish.blogg.se/
Postat av: Satie

Hej du! Åh, ursäkta för att jag dröjt så himla länge med att svara dig .. Var verkligen inte meningen! :)



Jo, angående om de ballerina skorna med rosett från Topshop (de som liknar Linns Lanvins!)!



Jag köpte ett par i stl. 37 men min syster köpte däremot ett par i stl. 39! Hon har aldrig använt de och om du fortfarande är intresserad utav de så skulle jag kunna ge dig hennes mailadress så ni kan sköta resten tillsammans? För jag pratade med henne idag och hon tyckte att det var helt okey, så om du vill så slänger jag iväg ett mail till dig, med hennes mail! :p Kram kram

2009-08-12 @ 22:17:54
URL: http://www.satie.devote.se
Postat av: W

Tycker bloggen gått på halvfart sedan före sommaren. Tråkigt när det drabbar nått bra.

2009-08-14 @ 12:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback