Ut


Jag vill inte att ni ska bli lidande för att jag har har så mycket att göra dessa kommande veckor. Tyvärr kommer det nog bli så ändå. Jag har flyttat ner till min bror i Linköping nu för att vara här 2,5 vecka under vårt insparksprojekt. Det kommer bli fantastiskt! Dock har jag inte tillgång till internet och det gör att min möjlighet att blogga reduceras drastiskt. Jag kommer ha en vansinnigt upptagen tid med tidiga morgonar och mycket sena kvällar, mycket bök och strul och en himla massa annat. (Det här borde jag egentligen inte ens berätta...) ... men jag kommer även att vara iklädd en overall och röd hood i två veckor i sträck. Not so fashion! Inte så mycket att titta på :-)

Jag vet inte hur mina två veckor som inneboende kommer se ut och inte heller hur mycket ledig tid jag kommer ha. Förhoppningsvis löser sig internetuppkopplingen och då ska jag göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade. Titta gärna in. Jag kommer uppdatera så ofta jag kan men om man exempelvis ser till det senaste dygnet så hamnade jag i säng vid fyra och har varit igång med möten och dylikt sedan åtta i morse. Det lämnar tyvärr inte mycket tid över.

Hursomhelst är jag tillbaka på helfart i början av september. Efter att jag sovit ikapp lite :-)

Kommentarer
Postat av: Nelly

ta den tid det tar. vi finns kvar här när du kommer tillbaka! :D kramkram

2009-08-16 @ 20:19:59
URL: http://www.nellyat.blogspot.com
Postat av: Nelly

jag saknar ditt bloggande. :) hoppas att du har det bra och att pluggandet flyter på. :) kram

2009-09-13 @ 15:07:55
URL: http://www.nellyblogspot.com
Postat av: W

En hel månad har passerat, kommer bloggen någonsin att komma tillbaka?

2009-09-15 @ 16:18:00
Postat av: sandy

blogga, blogga, blogga <3

2009-09-15 @ 19:02:03
Postat av: jenny

Helfart i september?

2009-09-24 @ 20:11:05
URL: http://detvackra.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken besvikelse! Här kommer man tillbaka efter 7 veckor och inte ett enda inlägg från dig. Come back!!

2009-09-28 @ 10:28:44
Postat av: Linda

Ska du inte komma "in" snart! Blir lika ledsen varje gång man går in på rebla och fortfarande ser "UT"rubriken!! Miss you my dear dear friend!

2009-11-03 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback