Weekend check

Helgen blir ganska lugn för min del tror jag. Idag är jag i Linköping hela dagen och avslutar med ett möte för att sedan möta upp självaste Glitzy (borde jag vara nervös? :) )

Ska jobba hela helgen så det blir ganska lite tid över till annat. Hoppas dock ändå hinna med en secondhandrunda och även hämta ut min klocka som jag lämnat in hos urmakarn. Jag skulle byta armband och batteri på en klocka jag köpt secondhand. Urmakaren tappar klockan i golvet så att hela ramen går sönder. Han skulle försöka göra något underverk så jag hoppas verkligen på det bästa. Hade ju varit roligt att få använda klockan åtminstone en gång innan den går sönder. Vi får la se helt enkelt. Om den överlevde besöket hos urmakaren så ska jag givetvis visa upp den fina klockan här på bloggen.

Nu tar vi helg tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback