Traveling, arriving, shopping

Detta är uniformen jag reste i igår (ser skönare ut än vad det är):

Har kommit fram till Umeå nu på morgonen. Nattåg är en bra grej minsann. (bytte såklart om till mysbyxor när det var dags att krypa till kojs).

Frulle är avklarat och nu vette tusan av jag ska ta mig för... L har tenta mellan 9-15  så jag tänkte underhålla mig själv på något sett. Kanske kolla in skolan, plugga lite, eller kanske gå ut och gå vilse en stund i stan. Gud vad roligt det ska bli ikväll!

Kavaj och tisha från Gina, Skinnbyxor från H&M, smycken Glitter, secondhand MbMj och Guldfynd. (Conversen åkte även på)

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Gaaaaaaalet snyggt, well done girl!!!



//



www.alexandrastyle.se

2009-04-30 @ 19:26:32
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Rebecca svarar

Tack så mycket:-)

2009-05-01 @ 22:49:11
URL: http://rebla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback