På armen

Nu har jag äntligen fått ihop den enlligt mig erfekta armbandskombinationen. Tycker så mycket om mina nya armband. Det ena har jag ju visat innan men här kommer även de andra två.



Båda de silvriga (som är äkta silver) kommer från Guldfynd. Det andra är förstås från Marc by Marc Jacobs (Internos - Between us). Beställde det från en i New York som jag vet köper direkt från Marc Jacobs butik. Passade även på att beställa en extra till er andra om någon är intresserad. Den har den populära texten Serva Me Serva Bote och är i storlek Small. (Jag har small på min).

Om ni är sugna så har jag lagt ut annonsen på tradera. Auktionen hittar ni här.


Kommentarer
Postat av: Sara

De där är verkligen superfina!

2009-04-05 @ 16:57:10
Postat av: Jessica

Tänk vad glad Annika hade varit om hon hade vetat om din blogg och den där auktionen. :-)

2009-07-10 @ 11:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback