OMG


Oh my god. Nu har Linn Gustavsson (som jag lånat bilderna av, tack) verkligen varit ute i farten och fått tag på snyggingar! Vill ha alla dessa tre godbitar, men jag misstänker att de inte är ute i butik ännu på ett tag. Sånna här dagar undrar man varför man inte bor i Stockholm (alternativt att Weekday öppnar här, vilket är totalt orimligt)... Fantastisk färg på Mockajackan! Att MQ hade steppat up trodde jag inte. Skindetaljstightsen har jag funderingar på att skapa själv. Inte sådär fasligt svårt att fixa (eftersom man har all tidi världen menar jag), sen har jag sett en guide på det nånstans på internet tidigare...

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Jaaa verkligen, älskar tishan!!! Så mycket snyggt!



//



www.alexandrastyle.se

2009-04-22 @ 16:43:02
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: www.alexandrastyle.se

Hmm skrev tishan ovan, menar såklart linnet =))



//



www.alexandrastyle.se

2009-04-22 @ 16:44:08
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback