Monday check

Kort vecka. Gillar´t! Bara två dagar i skolan och sen åker jag till Umeå och umgås med mina bästa. Ska bli så grymt roligt så jag vet knappt var jag ska ta vägen! Denna dag förgylls med grupparbete (förhoppningsvis ute i solen) och föreläsning.

Är nog hemma rätt skapligt hoppas jag då jag har lite saker jag skulle vilja hinna med. Har en mängd små miniprojekt som jag skulle vilja bli klar med innan sommaren. Inga stora grejer men göra om lite kläder här, sy upp lite där och skapa lite nya saker. Ja, ni får helt enkelt se vad jag hittar på såsmåning om. Helst idag om jag fick bestämma, men man måste ju hitta de perfekta beståndsdelarna först och vi har inte någon riktigt bra hobbybutik tyvärr så jag har ett litet mission framför mig. Nog tjattrat, nu måste jag skynda iväg som vanligt.

Nu kickar vi igång veckan tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback