Gårdagens




Igår gästspelade jag lite hos T som hade förfest. Var inte direkt sugen på att dansa, snarare bara att umgås så jag var med på förfesten och hade trevligt. Alltid trevligt att träffa alla trevliga tjejer. Sen hade vi nattgäst (min karls kusin), så henne ville jag hinna träffa en liten kortis iaf.

På mig hade jag T från Melba, Kavaj från Topshop, Halsband som jag gjort själv, ring från Forever 21, jeans från Åhlens och klocka och skärp från secondhand.

Nu ska jag, karln och E laga lite traditionell söndagsmiddag sen blir det film när J kommer hit också. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Wow där, ursnygga du!!!



//



www.alexandrastyle.se

2009-04-27 @ 08:07:18
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback