Hairdo


Här är resultatet av färgning, avfärgning, slingning och en himla massa jobb av in frisör. Det kanske inte syns så jättestor skillnad än så länge men ge det lite tid och några tvättar så kommer det ljusar upp en aning och bli riktigt bra. Så svårt att få till en bra bild som visar hur fint det faktiskt är.

Efter avfärgningen var det riktigt ljust (eller ja, riktigt kyckling-gul-ljust) och riktigt så ljust var jag inte riktigt sugen på att bli riktigt än. Detta känns som en bra medelväg faktiskt. Mycket fräschare än mitt tidigare barr och redo för sommaren och solbrännan.

Ps. Jag vet att jag ser sjukt klämkäck ut på bilder.. Detta är inte en reklamkampanj, jag lovar! (även om man kan misstänka annat haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback